torsdag 3 september 2015

TILLBAKA PÅ SLÄTTARPSGÅRD...




...i en ljuvligt unik miljö!
Nu är det slut på sommar ledigheten, tillbaka igen på Slättarpsgård. Jag är här varje torsdag mellan 11-16...
Så ta nu tillfället i akt o kom hit för lite gratis inspiration o konsultations prat tillsmannas med mig.
Inte kan man klaga på denna utsikten som jag har ifrån min arbetsplats. Inte klokt så mycket inspiration dessa torsdagar ger även mig.
alla mina pågående o nya projekt fallet liksom på plats i denna miljö, o vår lägenhet kommer självklart ha en o annan grej i från denna miljö.


 Älskar de svarta möblerna från PB Home mixat med ljuvliga inrednings detaljer o textiler från Day Home.
 I denna stora lokal finns även en avdelning där natur o enkla material skapar en annan men också fantastisk miljö. Mixat med lite grafiska posters från bland annat Hagendornhagen.

Så vill ni krydda till hösten i era hem, så lovar jag att ni hittar både detaljerna o textilerna här på Slättarpsgård!
Hoppas vi ses under hösten o vintern.
Ha en underbar dag.
Stor kram Anna

 

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Hade jag mer än gärna gjort om det inte vore för att det är lite för långt bort tyvärr...
Mycket fint där..=)
Kram Anna