fredag 11 september 2015

VÄRMANDE LYX!





 GOD MORGON FREDAG!
Äntligen är denna härliga dag här igen o det firar jag med lite nya färska blommor men framför allt med lite värmande lyx. Som egentligen är tänkt i drömmen i Malmö, men jag kunde inte hålla mig från att visa det för er!
Filten/sjalen är vekligen en lyxig o värmande dröm från My Habitation. Tänk den över den lilla svarat på en av höstens alla fester o middagar. Ljuslyktorna kunde jag inte motstå då jag besökte Vacker Vardag för ett tag sedan, kolla in den gyllene insidan som gör att ljuset blir magiskt!
Kommer passa mycket bättre i den miljön som jag håller på att skapa för Malmö...men det är inte helt fel här i heller.
Såg ni fyndet jag gjorde på instagram i veckan... det bordet,kommer bli så snyggt!
Har även beställt ett o annat snyggt från Slättarpsgård, lovar att visa er en moodboard på allt nytt o gammalt som skall mixas ihop till en ny stil till vårt nytt hem.
Ha det bäst o njut av er fredag, kanske ses vi på Slättarp i dag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: