tisdag 1 september 2015

FÄRG PALETT O MOODBOARD...




...dagens bästa tips!
God morgon kära ni och äntligen är de brända färgernas månad här.
Jag älskar allt som har med hösten att göra som...tjocka
varma tröjor, färgerna, myset med tända ljus o långa goda middagar med mustiga rödvin.
Mysig o inspirerande månad!
Jag får ofta frågan hur jag jobbar med mina projekt o i dag skall jag dela med mig av en av de viktigaste tipsen enligt mig.
Inför alla mina projekt (stora som små) skapar jag en moodboard o en färgpalett så att man redan från början har en ram, rödtråd o inspirationen delvis spikad. Då är det mycket lättare att få en bra, personlig o balanserad inredning, o det är väl det vi ofta vill ha o eftersöker!
Jag har hittat de här 4 helt underbara färgpaletterna till vår kommande dröm i Malmö på Pinterest, kolla om du kan hitta din?
Sugen på att ta in lite mer guldgult/mässing, brunt eller svart.
Vi får se vilken det blir?
Nu dags för lite pappers arbete, sen väntar mysig o kärleksfull lunch med bästa arbetskamraterna.
Ha det bäst!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta!! Det kommer bli underbart!!! Kram Jannice

Anna Inreder sa...

Tacksöta, tror jag med :)
Kram