fredag 25 september 2015

UDDA STOLAR...?

God förmiddag denna soliga fredag.
Känner mig så nöjd o full av inspiration efter Jannices lärorika föreläsning i går. Har gått kursen innan, men det skadar aldrig med lite uppfräschning.
Det var mycket som föll på plats i mitt snurrande huvud under kvällen o en av de saker jag har grubblat på är om det blir intressant o personligt med udda stolar eller bara fel o ett rörigt intryck??
Nu har jag bestämt mig att testa, efter att jag under morgonens härliga stund med Alcro Trend o massa underbara bilder. Att det blir lite udda stolar till en början o känns det fel så får jag behålla visa o sälja de andra. Så jakten efter de perfekta stolarna börjar nu, har redan några ljuvliga 1700-tals stolar...så vi får se vad det slutar? Tycker det blir för svart med svarat stolar som i bilden nedan...vad säger ni?
Bordet är redan beställt o det blev detta från PB HOME köpt på Slättarpsgård.
Nej, nu ut i solen dags för fredagens PW, lite senare än vänligt men lika efterlängtad. Ha det bäst o njut av fredagen!
Kram Anna
LOVE this style.  It only seats 6 though. Avalon 45" Black Extension Dining Table  | Crate and Barrel:

Inga kommentarer: