måndag 15 januari 2018

TULPANENSDAG...


...FIRAR JAG MED PAPEGOJ TULPANER.
Nu kan man verkligen börja frossa i olika tulpaner.
Denna underbara blomma...älskar det krispiga ljudet.
Jag köper alltid först vita papegojtulpaner om det finns, då det är mina favoriter. Vilken är din favorit??
Idag är det pappers o kontorsdag här hemma...kombinerat med en PW till mina föräldrar, som behöver hjälp.
Perfekt paus och sen får jag mig lite kaffe o en god macka!
Passa på o köp en stor härlig tulpanbukett...brukar vara till bara pris i dag.

Bor ni i Stockholm så gå till Centralstationen, där Blomsterfrämjandet står mellan 07-18 och presenterar och informerar om tulpaner, kanske står den kvar på onsdag, då vi skall dit på mässa. Deras utställningar brukar vara fantastiska!
Nej nu ser jag lite solstrålar på himmelen, dags för PW!
Kram Anna


Inga kommentarer: