lördag 27 januari 2018

VILKA DAGAR...

...DAGS ATT SÄGA HEJ DÅ!
Vilka härliga dagar vi har haft.
Vi har hunnit med 4 helt underbara skiddagar i både snöstorm, pudersnö och 2 i strålande sol...vad mer kan man önska sig.
Fick även vara med på ett "NIGHT RACE" Världs Cup för herrar, vilken folkfest och så kul att vara på plats. Vissa gick in för det lite mer än andra?
Det blev både öl, bratwurst och hel kväll i riktig österrikisk anda...älskar detta land!
Julia och Nora ni är så lyckligt lottade som får vara här i en säsong, ångrar att jag inte gjorde det samma i er ålder.



Onsdagen jobbade tjejerna på förmiddagen så jag o Mats fick en förmiddag för oss själva i nypistade backar, strålande sol o total njutning.
Många pauser i solen blev det denna dag...man får ju passa på!
Radler blev min nya favorit en läskande mix av öl och lemonad...passar perfekt en solig dag i alperna.
VI TVÅ har så kul ihop och njuter verkligen av vårt liv ihop.

Sista skiddagen blev mist lika bra. Den tillbringade vi med dessa "säsongarna", som verkligen njuter av sina dagar i alperna.
Så glad och nöjd att vi tog oss tid och åkte ner och hälsade på o njöt av allt vad Schladming har att erbjuda, kan verkligen rekommendera detta underbara ställe.
Tack tjejer för underbara dagar, känner mig så laddad o full av energi... nu tillbaka till vardags rutiner och massa härliga inköp.
Snart dags att öppna den nya butiken och hemsidan på Slättarps Gård...som jag längtar!
Ses den 14/2!
Stor kram Anna


Inga kommentarer: