torsdag 2 maj 2013

Inredarens influenser!



Hej igen!
Efter en fantastiskt inspirerande och spännande resa i färgstarka Indien kör vi nu på för fullt igen
 på Slättarps gård utanför Skegrie.

Vi har glädjen att bjuda in Er till ett föredrag med Anna Inreder,
Inredarens influenser: 


Välkommen till en kurs där ni får följa med mig som inredare till kontrasternas land, Indien.
Det blir mina influenser av resan, men även hur jag påverkades av landet, alla vackra färger och byggnader, blandat med känslan, intrycket och möjligheterna.
Genom mina ögon ser jag hur vi i Sverige dagligen påverkas av mönster, färger o form som till stor del kommer från Indien. Följ med bland mina bilder som överförs till dagens inredning o trender!

Varmt välkomna Torsdagen den  16/5, kl. 18.30
Pris: 195:- inkl.. kaffe och kaka.
Anmälan sker till info@slattarpsgard.se

Namaste!!
 Charlotta o Anna
Butiken kommer även vara fylld med massa härliga vår och sommar nyheter, så kom i tid!




Inga kommentarer: