torsdag 23 maj 2013

Produkt fotografering på går!!!

God morgon alla söta!
I förra veckan knackade det på dörren och där stod en man med en härlig låda
 full med godsaker till en lång lat frukost och ljuvliga tidningen Sköna hem. 
Jag visste att jag hade tackat ja till att vara med och göra ett frukost stilleben i samarbete
 med Zoegas och Sköna hem.
 Men sedan dess har det regnat och jag ville ta fina bilder i morgonsolen på min uteplats.
Så när jag i dag vaknade till strålande sol passade jag på att fota, kommer fler bilder i kväll!
Skulle jag komma med bland de tio bästa som sedan skall tävla om final platsen,
 så lovar jag att ni skall få vet detta.
Nyfikna på mer info gå in på #ettsmakfullthem på instagram eller på www.facebook.se/zoegaskaffe.
Nu dags för fotografering av andra produkter och ställen, blev en liten foto dag i dag!
Njut av solen!
Kram Anna

Inga kommentarer: