måndag 27 maj 2013

MÅLA FÖNSTER ETC.


God morgon alla!
Ny vecka med många nya möjligheter, men det blev en tidig måndag. 
Målarna som skall måla alla våra fönster skulle komma kl: 07.00!
Sitter nu här vi datorn och hör hur det tvättas och slipas, kommer bli så skönt när allt är klar!
Tur att jag har mycket som jag kan fixa med denna veckan ,då jag mestadels måste vara hemma.
Färgen är den samma som innan Mörk Falu Röd, gillar att färgen bryter och ger det
 lilla extra mot alla vita väggarna och svarta taket.
Nej nu sen frukost, sedan skall jag ta tag i listan:
  • Rensa garderober, 3 st.
  • Fixa med linne skåpet och alla lakan, här måste det rensas och slängas!
  • Rensa/ sortera alla gamla jobbpapper, inget onödigt skall med till mitt nya kontor.
  • Ta tag i det sista med deklarationen.
  • Planera kundmöte.
  • Mejla förslag om närmare samarbete till ??
  • Lämna förslag till kund.
  • Leta mer möbler/ inredning till gym.
  • Skriva till Barista...........!?

Ha en toppen dag!
Stor Kram Anna

Inga kommentarer: