fredag 17 maj 2013

Sätta stilen???

Hej alla, äntligen fredag och helg!
Visst är känslan underbar i kväll blir det middag på SPOT och schlageryra i Malmö.
I går skickade jag iväg den här lilla moodboarden till en kund för att se om jag som
 inredare hade uppfattat henne och hennes önskan rätt!
Till nästa gång bad jag kunden att titta lite närmare på färger, stil etc
.....så att vi kan komma vidare!
Det är så inspirerande för mig som inredare att få jobba med nya kunder och stilar varje månad,
 jag älskar verkligen det jag håller på med och lär mig nytt varje dag!
Låter detta intressant så har du även möjlighet att anlita mig, just nu till ett mycket bra pris!
Varar maj ut!
Njut av denna soliga fredag!
Stor kram Anna
Inredningen på bilden är en härlig blandning från Baazar, Tofsar o Ting och Black Balloon.


Inga kommentarer: