tisdag 17 november 2015

SOLITAIRE DESIGN HANDFAT...

...kommer bli en juvel!
I förra veckan hämtade jag vårt underbara keramik handfat från Solitair design, märket Sode. Har sett det innan men på Formex blev jag verkligen förälskad. Vi kommer också ha en mässingskran som på bilden, men inte så blank, vi har beställt denna skönhet. Om allt går som planerat så skall vasken sättas uppe på ett gammalt pottskåp som var min farmors, hoppas det går i lås!
Kommer bli en magiskt fin gästtoalett med massa personlighet, precis som jag vill ha den... en underbar mix av gammalt o nytt!
Om det inte fungerar med pottskåpet få det bli ett annat skåp, för jag släpper inte vasken!
Nu dags att åka till Rojon för att kolla om min svåger som äger Rojon kan hjälpa mig att få detta o fungera.
Ha en underbar dag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: