torsdag 19 november 2015

GULDIG O BOHEMISK JUL...

 ...med Day Home!
Sitter o njuter av allt som lyser o glimmar runt omkring mig. Denna tiden är extra mysig att ha kontorsdag på Slättarpsgård. Trots det tråkiga vädret ute njuter jag av värme o inspiration. Så mycket snyggt DAY HOME har i sin julkollektion, tycker verkligen att Slättarpsgård har tagit in godbitarna o blandat upp det med grönska o andra detaljer som hör julen till. Nedan ser du en moodboard av en liten del... det finns mycket mer!
Så våga lite mer o blanda guld med allt vackert naturen har att ge!
Denna jul blir det tyvärr inte så mycket jul i lägenheten, men till nästa år. Kommer denna inspiration passa perfekt till inspirationsbilden jag visade på instagram igår.







I kväll hoppas jag på ännu mer stämning då maken o jag skall gå på gospelkonsert i Malmö med Gabriel Fors o Samuel Ljungbladh. Vi firar min födelsedag lite för tidigt, men vad gör det jag blir ju bara 45!!
Ha en bra torsdag o tänd lite extra ljus o mys denna blåsiga höstdag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: