lördag 21 november 2015

I STÄLLET FÖR STJÄRNA.

God morgon lördag!
 Hoppas  ni njuter av att helgen är här. I går när jag satt o väntade på våra sängar som skulle levereras till lägenheten, pysslade jag samtidigt med att sätta lite grönska i min fina ring från ENKLA TING. Lovar att visa er det färdiga resultatet så fort vi flyttar in.
Är inte van att ha så stora fönster, så när jag såg denna ring, var jag tvungen att förgylla mitt nya stor fönster med denna. Har sneglat länge på Kristina straks fina hängande HANK- vertikala ljusstake, men denna blir nog bättre...gillar former som är runda.
Vill bara ha levande ljus i vardagsrummet, stjärnorna o andra ljustakar får vara i de andra rummen!
Nu tillbaka till köket för i kväll är det kortkväll med bästa gänget, lovar bjuda mer inspiration o recept på detta i morgon!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: