fredag 27 november 2015

SOON VERY SOON!

God morgon fredag!
Nu börjar det närma sig med stormsteg o jag tror faktiskt att vi kan sova i lägenheten mellan lördag o söndag, håller tummarna!
I går var vi där o städade över allt hela dagen, satt även upp de nya sängarna.
Jag har varit i kontakt med olika företag angående vår garderobsvägg. 3 fantastiska förslag har jag fått, får se vilket det blir?
Var även igår på Ikea o kollade, men deras garderobsmått fungerar inte i vårt sovrum, i så fall blir det köksskåp, men jag vill helst ha det precis så här. Färgpaletten här bredvid, är den jag tänkte mig ha i sovrummet.
Varmt grå luckor blir det oavsett vilken leverantör jag väljer o med dessa snygga knopparna!
Gud vad jag längatar att få visa er min mix av nya o gamla möbler o en helt ny stil!
Håll ut, det kommer massa mer jag lovar!
Nu dag att få flyttlasset på plats, så mot Malmö!
Kram Anna

Inga kommentarer: