lördag 28 november 2015

KUNDE INTE MOTSTÅ...

 
 ...denna fina runda burk o vackra ljusstake!
Vet precis var de skall få stå o förgylla våt lägenhet. Kunde inte gå hem utan att beställa dessa "finingar" när jag o Jannice var på Dukat Bord o Interiörs härliga nyöppning av ett showroom i anknytning till deras kontor. Så inspirerande att få sitta o jobba i ett showroom fyllt av vackra detaljer för det dukade bordet o personliga hemmet.
Passade även på att beställa nya mattallrikar, kommer passa så bra till allt annat fint som jag har tagit med mig!
Längtar verkligen att få duka lite fint på mitt nya matbord.
Nej, nu dags för ännu mer inspiration...dags för jobbdag på Slättarpsgård. Kolla så fint Charlotta o jag gjorde i tisdags!! Hela Slättarp andas jul, det glittrar o glimmar överallt o där är så mycket snyggt att önska eller ge!
Ta en sväng dit, hoppas vi ses!
Kram Anna

 

Inga kommentarer: