onsdag 30 mars 2016

HOUSE OF PALLADIUM.

GOD KVÄLL!
Hoppas allt är väl o att ni verkligen njuter av våren som nu äntligen är här!
Vill presentera en ny samarbetspartner, House of Palladium i Lund.
Lina som är en av delägarna tog kontakt med mig ang. en inspirations kväll för deras kunder...o det säger man inte nej till. Att ge av min kunskap o dela den med andra är det bästa jag vet. 
Så boka den 11 maj i era kalendrar redan nu...så återkommer jag med mer info inom kort. Vi kommer prata mycket om olika utemiljöer o hur man skapar balans mellan ute o inne. även vad som gör att vi kan känna en krispig vår/ sommar känsla o hur man lätt skapar detta med enkla medel som färg, natur, textiler o vackra detaljer. På House of Palladium i Lund har man satsat stort på TINE K, Love Warriors o den berömda färgen Kalklitir.
Kolla bilden ovan, vem vill inte sitta här o sippa lite rosé!
Tine K möbler o mycket mer hittar du hos:



Ha en härlig kväll, här fixas det o planers inför det sista i detta rum, som jag längatar att få visa er, det blev så bra!
Kram Anna

Inga kommentarer: