torsdag 20 oktober 2016

DARLING...

...dont forget to fall in love with yourself first!
Njuter av en lugn kväll med massa tända ljus. Fick denna fina lyckta av Petra sist jag var där. Blev verkligen en av mina favoriter denna säsongen.
Man brukar ju säga att man inte kan visa kärlek o älska andra om man inte älskar sig själv först, vet inte om det stämmer men det låter klokt.
Maken är på väg till London med ett killgäng o jag njuter av en kväll i vårt mysiga sovrum, som sakta men säkert börjar bli klart.
Varje morgon påminner denna vackra lykta oss om detta tänkvärda budskap. Gör ni också något för att hjälpa drabbade eller forskningen? Jag vill uppmana er att denna rosa månad, att dra ert strå till staken. Köp Majas lyktor eller interiör, rosabandet, rosa utvalda varor i din butik eller en plastpåse för 5 kr... det klara de flesta!
Jag har årets fina rosaband från Alicia Vikander o skall även gå o bjuda bästa väninna på detta härliga rosaevent, som jag längtar!
Ha en härlig kväll!
Stor kram Anna



Inga kommentarer: