söndag 30 oktober 2016

LEVA SOM MAN LÄR!

God eftermiddag!
Njutit av en ganska lugn o ledig söndag. Jag tycker det är viktigt att man lever som man lär och det känner jag att jag gör nästan varje dag.
Efter en underbar PW i strålande sol vid havet där jag plockade med mig hem lite rekvisita till dagens pyssel var det äntligen dags att...
att öppna balkongdörren, ta tag i ett fårskinn från korgen som står vid dörren o gå ut på balkongen med en god värmande kopp kaffe.

Nu kan vi verkligen mysa på balkongen dessa vindstilla o strålande dagar.
O på kvällarna kommer det bli så underbart med ljusslinga, vacker höstgrupp o mysiga brinnande lyktor.
Vi fick i uppgift att göra något extra fint av julrosen som vi fick på juleventet i veckan. Då jag inte tycker att den passade in i vårt hem fick den pryda stålkorgen på balkongen. Vet om att den inte gillar kyla men än så länge tror jag inte det är någon fara. den är inbäddad i löv o tidningspapper.
Rost, vackra löv, grönska o andra höst blommor skapar en mysig o vacker grupp o blickfång från vårt vardagsrum. Skall verkligen passa på att njuta när möjlighet ges...
...av denna mysiga balkong o magiska utsikt.
Älskar verkligen att bo i Malmö o drömmen blir finare för varje dag som går. Snart skall ni få se vad som har hänt, jag lovar!
Ha det bäst o mys ni med"
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: