lördag 1 oktober 2016

SLÄTTARPSGÅRD HAR KOLL...

 ...på hösten!
Äntligen kan jag visa er den ena avdelningen från Slättarpsgård, den andra kommer nästa vecka. Vi skapade olika rum med gamla leverantörer underbara höstkollektioner mixat med en ny Vanilla Fly.
Vi gillar ju både det svart o vita uppblandat med klass o grönska...men känner ofta att det behövs olika färg rum också. Därav vill jag visa er båda en styrka o bredd som finns hos Slättarpsgård.
Underbara detaljer i form av ljustakar med klös till underbara papperstyngder i 10 olika mönster

Vi hintar även med den kommande julen, som enligt oss inte behöver vara röd!
Mitt favoritskåp från Day fick också vara med, passa på finns något exemplar kavar! Så här ser det ut hos mig.

Posters, poster o åter posters, skapa ett grafiskt o inspirerande kontor. Snyggat till o organisera ditt kontor eller arbetshörna.
Här finns både boxar, tunnor/pallar, korgar o detaljer för att skapa en energigivande arbetsplats.
Kuddar o växter har vi alltid mycket av o mer kommer jag lovar! Både Day Home, PB Home o Tell Me More mm. är på G. Kom så hjälper vi er skapa höst i ert hem med enkla medel.
Nu dags att ta tag i kvällens färgrika meny som andas México...5 av Mats kusiner + respektive skall få förgylla vår lördag, ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Ha det bäst, glöm inte njuta!
Kram Anna

Inga kommentarer: