fredag 28 oktober 2016

NYA MÖJLIGHETER!

God morgon!
Jag vet inte om ni tycker som jag, men julstjärnan har alltid haft lite tant varning?? Nu finns det så många nya vackra möjligheter.
Känner mig så laddad o inspirerad efter veckans underbara event med Blomsterfrämjandet. 
Kolla in denna fredgasbukett med stort F. Hade gärna fått pryda vårt matbord under helgen.
 
Visst är julstjärnan även vacker som snittblomma, här i snygga Ängsvasen tillsammans med andra ljuvliga vita blommor. Vasen finns hos Anna Gouteva o kommer  från Klong.
Dagens tips:
Anna tipsade även om att ha dem i håret, genom att spraya dem med hårspray håller de mycket längre. Visst blir det vackert både med vita som röda.
Så våga nu gå utanför boxen o skapa ditt alster med just julstjärnor denna julen.
Jag fick en jättefin blomma med mig hem, som jag skall fixa med under helgen!
Så kolla in här senare i helgen...så får du lite mer inspiration!
I kväll skall jag o maken o goda vänner testa fondue på Slättarpsgård. Sugan ni med så är där ett tillfälle kvar den 11/11... innan alla julbord sätter igång!
Njut av din fredag o ha det bäst!
Stor kram Anna
Bilderna är tagna med min mobil o bild nummer 2 är lånad av Susann med Purple Area.

Inga kommentarer: