lördag 5 oktober 2013

FRAMTIDENS CAFÈ!









God morgon denna lördag!
Vi är fortfarande i Brantevik och myser. Idag skall det först bli långfrukost o promenad längs havet, sedan bär det av till Ystad för att fira Kära Ingrid 70år, mammas äldsta väninna, min vän o samarbetspartner.
Tänkte att jag var tvungen att dela med mig av lite ögongodis denna lördag. Detta fantastiska ställe ESTI, mitt på torget i Vara. Ett måste för mig att åka dit och se att det verkligen finna ställen som anammar denna heta inredning stil. 
Vad kunde passa bättre än att få lite lunch inspiration efter att jag just denna dag hållit en kurs i detta ämne, återanvändning och hållbar inredning.
Blir så glad när man hittar nya användningsområden och går lite utanför ramarna!
Nej, nu dags för PW i detta ljuvliga höst väder!
Fånga dagen o helgen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: