söndag 13 oktober 2013

INNANFÖR DÖRRARNA!














Hej i dag är det verkligen höst!
Välkomna in i värmen till Tages Gunillaberg......det fantastiska stället vi besökte på vår resa från Vara! Även inomhus bjuds man på fantastiska konstutställningar som  haromiserar ljuvligt med hans möbler och blomsterkonst. Även här total harmoni o balans!
I dag blir ännu en mysdag. Behövde verkligen denna hemma helg. Nästa helg är det dags för nästa kurs i Jönköping.Känner mig lite trött i huvudet, man mår som man förtjänar! Kvällen igår var fantastiskt rolig och vilken underbar mat...MUMS! Idag skall jag ta hand om min garderob, nu känns det dags att ta in sin höst garderob och ut med våren??? Denna britthöst har varit fantastisk, men nu har hösten verkligen kommit och jag saknar mina mysiga varma tröjor etc.
I morgon har jag en tävling här på bloggen i samarbete med Living and Room, Något metalliskt som kan lysa upp höstmörkret!!
Hoppas vi ses då!?
Njut av söndagen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: