måndag 21 oktober 2013

INREDARE DROG STOR PUBLIK!

God morgon!
Höll på att sätta kaffet i halsen i morse då jag läste på min FB-sida!
Den inredaren är lilla jag!! Fniss!
Kul sätt att börja en ny vecka på, här har ni en kort variant av den stora artikel som i dag är i Jönköpings Posten!
Kanske ngn vänlig själ vill skicka tidningen till mig? Vet inte om jag får den av JP! Jag kommer att boka in två veckor en innan jul o en efter jul, då jag kommer göra en konsultations tur runt Jönköping med omnejd. Så vill ni att jag skall komma hem till er för en konsultation/ "Inredare på plats", så hör av er!
Bilden är inte den bästa men jag var i alla fall laddad till tänderna och så lycklig, det bjuder jag på!
Nu är man fulltankad inför en ny vecka.
Njut av stunden!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: