söndag 6 oktober 2013

TAGE A I SITT ESSE!

















God morgon SÖNDAG!
Morgonen började som vanligt här i Brantevik med kaffe på trappan och promenad längs havet. Vi njuter av lugnet, havet o hösten i Brantevik. I dag blir det picknick med varmchoklad, kaffe och lite gott i korgen med min äldsta väninna Liv och hennes familj. De har varit här sedan igår och ni kan tro vi har haft mysigt, så härligt att få ro om varandra i mitt paradis.
Ett annat paradis" GUNILLABERG" hittade jag 30 minuter utanför Jönköping. Jag och Cia hann precis se sommarutställningen innan Tage stänger för vintern och flyttar hem till sin
butik i Köpenhamn, en pärla även den!
Njut av bilderna, i morgon bjuder jag in er med bilder från insidan av Gunillaberg!
Hoppas vi ses även då!
Fånga dagen!
Kram Anna


Inga kommentarer: