tisdag 15 oktober 2013

VARA....

...(K)REATIV!!!!
Tänk att det finns så mycket kreativitet ute i vårt land. Här nedan ger jag exempel på några av alla de fantastisk kreativa och glada säljare som fanns med på mässan, detta är bara ett litet urval, som jag gillade!
Att återanvänd gamla jeans till väskor, kuddar, necessär, förkläden...listan är lång. Tänk att få duka till kalaset med mormors gamla mocka koppar och så är vissa av dem ljus. Spillved och annat virke blev leksaker, lasten är gjord av jordens alla träslag, så att barnet lär sig se skillnaden på olika träslag! Eva-Lotta som var en av de som sökte upp mig och ville att jag skulle föreläsa, en mycket energisk och kreativ människa. Längst ner ser ni bilder på gamla gafflar och skedar som blivit smycken och hällerna från jeans + knapp blir en vacker ring. En annan helt otrolig kretivitet var kvinna som gjorde väskor av gamla kaffe o katt/hund påsar!


 Ja visst är kreativitet helt underbart och det finns inga gränser!
Vill ni uppleva min kreativitet så håll koll på mig här eller kom på en av höstens alla inspirerande och kreativa förläsningar.
Ha en underbar dag!
Här är jag hemma för VAD-vård av djur!?
Stackars Chippen har dragit av sin klo!
Kram Anna

Inga kommentarer: