onsdag 30 oktober 2013

ORDNING O REDA!

God morgon denna onsdag!
Nu hemma igen, vilka fantastiska dagar vi har haft. Tänk att det bara räcker att åka iväg några dagar för att varva ner och vara tillsammans...varför gör man inte det oftare??
Nu är det höstlov hemma hos oss, barnen är lediga och jag gör allt för att hitta lite tid till jobb o allt annat som skall hinnas med.
Under hösten/ vintern händer det alltid lite roliga projekt här hemma, håll utkik o häng med!
I dag blandar jag nytta med nöje(egentid med Julia + lunch), tar en sväng ti IKEA för lite  praktiska saker som behövs för att skapa ordning o reda på vinden och i min garderob. Vårt hus är supermysigt men jag skulle inte tacka nej till lite extra förvaring. Gamla hus är inte direkt välplanerade?
Ikväll är det dags för Mindfulness, aldrig fel att förkovra sig lite mer, anser att man aldrig kan lära sig för mycket!
Ni har väl inte missat att jag håller kurs den 3.e i Vintage!
Vår Dancing Chicken ur god, ett väldigt enkelt o gott sätta att laga kyckling på, recept finner du här!
Njut av dagen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: