tisdag 5 februari 2013

Årets första.....

......homestyling kommer nog passa mig som handen i handsken!
Ett gatuhus med utsikt över kanalen på Södra promenaden i Malmö.....visst låter det helt underbart.
Lovar att berätta mer efter vårt möte idag....spännande! 
Ja, som ni märker händer det nya saker inom min lilla byrå hela tiden.
Det är detta jag älskar med mitt jobba, att jag aldrig vet vad de olika månaderna skall ge.
Nu till denna ljuvliga bild från Sköna Hem, en vacker mix av personliga favoriter. 
Lägg märke till att de på ett enkelt sätt med hjälp av lite tapet har skapat en både fräsch och modern känsla. 
Kolla noga, tapeten återkommer i tavlorna!!!
Genom att endast använda samma färger som finns i tapeten på stillebenet, ljusstakarna och på ramarna i tavelupphängningen får man en komplett och balanserad känsla. 
Detta är ett mycket bra och enkelt sätt att skapa lugn i ett rum,  glöm inte ni måste testa er fram!
Nej nu dags för frukost och sen bär det av till Malmö!
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: