onsdag 27 februari 2013

Ombonat sovrum?

God kväll, snart dags för att gå och lägga sig!
Visst är det mysigt med ett ombonat och mysigt sovrum. 
Vårt sovrum är mitt nästa stora projekt här hemma!
Är inte riktigt nöjd, vill ha en stoppad och snygg sängavel, så att jag verkligen kan mysa bekvämt med min Ipad o( man) på söndags morgnarna.
Vet inte vad jag vill?
Skall jag ha stilen på bilden, där det mesta är taget från JOTEX eller skall jag gå på det jag har idag,
 grått vitt och linne beige med stänk av aubergine o grå blått??
Ge mig gärna lite tips vad ni tycker!
Är ni sugna på pallen på bilden, var då med i min tävling som jag har just nu på bloggen!
Ha en fortsatt härlig kväll, ni missade väl inte Mia Skäringer och solsidan gänget....helt underbart!!
Sov gott!
Kram Anna

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej! Stilen på bildens sovrum är fin! Jag skulle lägga en svart sänggavel dit och lite mörkare blå färg. Har det så roligt att pyssla med sovrummet!
Kram Sirpa