tisdag 12 februari 2013

Under förvandling!

Bo galleriet...........MKB mötesplats är min arbetsplats i dag!

När ni läser detta är jag redan igång,! 
En fantastiskt rolig utmaning, en helt ny skyltning och så med en helt ny kund. 
Igår var jag på det stora varuhuset för att hitta massa inrednings som skall hjälpa mig
 att höja kundens köp lust!!!
Bo Galleriet säljer smarta lösningar för dig med hyreslägenhet utan att borra eller förstöra.
Här ovan ser ni underbara klistermärken som man bara klistra på kaklet.
Oftast är kök och badrum i hyreslägenheter ganska tråkiga, med hjälp av klistermärkena nya knoppar på skåpen, vackra handdukar och dusch draperi och lite färg och piff, bli det en härlig ny förändring!
Vill ni inte vänta och se lite efter bilder till senare i veckan så kommer jag att
 visa lite på min instagram sida, Annainreder under dagen!
Här i Skåne byttes vår känslorna mot vinter igen, massor av snö! :(
Tack för att ni finns, en kommentar lite då och då hade gjort mig glad!
Ha det toppen! 
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
De där klistermärkena skulle jag behöva här i huset vi bor i nu, köket är rätt så fult faktiskt. Eller, för mycket färg och för många färger för mig. Så är det ju när man hyr...
Kram från Frankrike

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Låter som ett roligt jobb !! :) .Ha så kul!

Pernilla