tisdag 5 februari 2013

HOME.........

.....STYLING I MALMÖ!!!
Vilken roliga dag jag har haft i dag, bokat massa roligheter och event på morgonen, sen bar det av till mamma, där man blev bjuden på en god lunch. KL: 13.00 skulle jag möta upp Joel min nya kund som har anlitat A Cronholm fastigheter för denna ljuvliga pärla, ett helt ny renoverat gatuhus i Malmö.
Skall bli så kul att sätta tänderna i detta, det finns lite möbler att jobba med, så det är min uppgift att skapa hemtrevnad, balans och värma.
Klarar jag det tro??
Klart jag gör! :)
I dag hände också något som inte händer mig så ofta, jag provade ett par ur snygga jeans på FACTORY  och även denna ljuvliga klänning, allt satt som en smäck, jeansen tog jag direkt och klänningen får jag nog unna mig på torsdag. när det bär av till Malmö igen för ett nytt möte, med nya möjligheter!
Nej nu kaffe framför brasan, skall det bli kallt nu igen, vill ha vår!
Kram Anna

1 kommentar:

Therése S sa...

Detta kan ju bli hur spännande som helst. Du måste visa bilder senare =)