tisdag 26 februari 2013

MITT LONDON!!!

 Bilderna är inte det bästa , men de är tagna med min Iphone, orkade inte ta med min kamera denna gången. Behövde total avkoppling från både jobb och blogg, men här får ni del av mitt London! 



 Många långa frukostar med tända ljus och tid tillsammans utan datorer, play station och telefoner, detta behövs både för oss och våra tonåringar!!!!!
 Goda luncher!

 Härlig heldag i Windsor på väg till min syster i Henely on Thames.
 Drottningen var på plats.
 Afternoon tea väntade när vi kom fram till Sarah!
 Ännu mer ljus, värme vin och god middag....det var ju fredag!!
Kusinmys!!!
  Lördags morgon tittade solen fram i bland och vi njöt av den pittoreska byn och fika innan det var dags att åka tillbaka till London..... 
...för ännu mer shopping, mer om detta i ett annat inlägg, många kassar blev det!
 Det bästa sparar jag till sist!
Ha det toppen , nu mejlen. Där var ett och annat som väntade på mig!
Kram Anna