onsdag 6 februari 2013

Bokstavs lek.



Dagens inspiration blir att leka med bokstäver i olika storlekar o material. 
Visst blir man inspirerad att skapa sin egna lilla kreativa vägg. 
Ord kan vara väldigt personliga, men att göra det på de här sättet ger i alla fall
 mig en glädje och förhoppningsvis kan det inspirera er.
Bokstäverna behöver inte bilda ord, dekan bara vara vackra i sitt utseende, material och form. 
Här hemma har vi ett stort H, som står för Hansson och VB små vita som står för Vellingebacken.
Låt kreativiteten flöda!!!
Nu dags för frukost, sedan bär det av till Baristas café på Burlöv
Idag skal det piffas med gamla böcker,kaffemalare, burkar,kärl och annat jag har hittat på loppis. 
Vill ni se mer, följ mig då på Instagram, där jag heter Annainreder!
Vecka 9 skall allt stå klart....då lovar jag fina bilder!
Njut av er dag. här i Skåne har våren förvunnit igen och nu är marken vit, så trist!
Tack och hej!
Kram Anna

Inga kommentarer: