onsdag 29 oktober 2014

BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR!










 



God morgon!
Så här lycklig blir jag när jag får inspirera människor, det är det jag älskar  mest av mitt jobb som inredare. Att tillsammans med kunderna o massa härlig inredning få bygga ett förslag/inspiration till hela hemmet eller ett speciellt rum. Att ta in trender, färger, former. material o personlighet o göra det till kundens egna oas/borg, där man kan ladda energi o bara vara!
I konceptet bästa av två världar får ni just det, bästa inom inredning o mode tillsammans med arbetskamraterna, vännerna, släktingarna eller tjejgänget, valet är ditt! Vi slår upp portarna till Slättarpsgård o välkomnar er en mysig, personlig o inspirerande kväll! Ni bestämmer dag o tid o jag o Kristina inspirerar er i allt inom det bästa av två världar.
Bilderna är tagna från ett av våra mysiga privata events som vi har hållit på Slättarp under hösten. Kanske är detta något för dig o dina vänner?
Överraska en vän på födelsedagen eller bjud dina vänner på en unik kväll, ta kollegorna ifrån jobbet o ut på härliga Slättarp...valet är ert!
Hoppas vi hörs o ses!
Hör då av dig på anna@annainreder.se så skräddarsyr vi en härlig kväll för er!
Nu dags för vatten gympa sedan hem o ta hand om en gedigen todo lista!
Njut av lillördagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: