tisdag 14 oktober 2014

VIP INBJUDAN O VIKTIGT MÖTE!














God morgon!
Fullspäckad dag framför mig, som jag tar emot med öppna armar!
Först kaffe med bästa väninnan Liv som kom förbi innan jobb, sedan måste jag svara på lite mejl innan vi kickar gång dagens möte, konsultation o planering inför  kommande julskyltning lite över allt. Känns inte klokt att skriva om julen men skall det bli riktigt bra måste det planeras!
Runt lunch skall jag till ett speciellet ställe där jag gärna hade stannat... för ett viktigt möte. Kan inte säga mer just nu, men om allt går vägen så hoppas jag att jag skall kunna berätta mer sedan!
I kväll är det dags att möta upp Susann o Sofie till denna VIP inbjudan hos Bo Concept i samarbete med ELLE Decoration, alltid kul att träffas o mingla runt med lite inredningsfolk. Avsluter sedan kvällen med att mysa med mina föräldrar som bor ett stenkast ifrån Bo Concept butik. Kanske går vi ut o äter eller så myser vi i deras underbara lägenhet. Vill ni hänga med så vet ni var jag finns!
Ha en underbar dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: