onsdag 1 oktober 2014

Tack ljuvliga septembert...

... välkommen underbart mysig oktober!
Vet att det är många som inte håller med mig men höstens mys, närhet o lugn ger mig sådan energi.  En annan sak som också ger mig energi är mitt underbara blogg-gäng. Sist var vi hos Sofie o nästa gång är det min tur. Då är vi även inbjudna till Slättarpsgård där Rice håller ett färgglatt event med deras nya kollektion, lite mer om det när det närmar sig. Om ni har missat mina bilder från Sofies nyrenoverade hemInstagram, så har ni några till här eller här! (Får låna av de andra när man själv glömmer kameran) 
Innan var Sofie den riktigt färglada i vårt gäng men sedan renoveringen har hemmet förvandlats till en underbar blandning av betong, lila, grått, koppar/mässing, petroleum o lite åt det grafiskt hållet, visst är det så snyggt!
Dags att ta tag i denna dag ordentligt, maken är ute o reser med jobb, sonen har träning, hunden skall ut o så har man 3 möten inbokade, man vet att man lever!
Ta nu vara på hösten o njut...det gör i alla falla jag!
Stor värmande kram Anna


Inga kommentarer: