fredag 3 oktober 2014

ENKEL O VACKER FREDAGS DIY!

God morgon fredag!
Vilken härlig känsla det är att vet att jobb veckan snart är slut o en mysig helg väntar. Jag vet att jag innan har propsat på fredagsbuketten, men det är väldigt mysigt att unna sig lite extra så där inför helgen. Om man inte vill ha en hel bukett, så plocka ut dina favoriter hos din blomsteraffär eller plocka in en vacker kvist eller blomma från naturen/trädgården. TIPS!
Tänk på att det är snyggast om blommorna är i olika höjder. Kolla så läckert Livet hemma har bundit ihop en gruppering av olika sorters dricksglas o höga/låga vaser i glas. Hade jag gjort en vasgruppering hemma hade jag använt mer o  ett lite grövre tjärat snöre, men smaken är som backen...delad!
Med denna vackra bild o ide vill jag önska er all en underbar fredag!
Ha det underbart!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: