torsdag 2 oktober 2014

ROSOR ÅRET OM!


God förmiddag!
Äntligen kan jag skriva till er, har haft strömavbrott hela morgonen, gud vad man blir handikappad?
Vill ni som David leva omringad av rosor året om så kan ni det. Tillsammans med Photowall han just lanserat en unik kollektion undernamnet "David Carlsson". Alla rosor är fotade i hans trädgård. För ni har väl inte missat att David är inte bara designexpert utan även expert på rosor o har över 100 buskar o mer än 80 sorters rosor i sin trädgård i Falsterbo. Många rosor planeterades redan för 15 år sedan då han flyttade in med sin familj. Tillsammarbetet valde han ut några av de finaste exemplaren. David säger i pressmeddelandet:
"Varje ros har sin egen kvalitet och sin egen historia, någonting som gör den speciell och värdefull
Jag kan inte välja en favorit, det vore som att välja ett favoritbarn. De har alla sina egenheter och vad jag investerar i dem ger de tusenfalt tillbaks, men de jag har valt ut står mig varmt om hjärtat" 
Nu dags att ge mina o Slättarp kunder den tid som de förtjänar!  Dags för inspiration hur man skapar en personlig, mysig o varm förändring hemma på ett enkelt sätt!
Ta hand om er!
Kram Anna
Pressbilder: Photowall.
 

2 kommentarer:

Lovisa Wallin sa...

Vilken häftig grej! Så fint bordet är på den övre bilden också :)

Anna Inreder sa...

Tack söta Lovisa, gillade också iden!
Ha en bra måndag!
Kram Anna