måndag 13 oktober 2014

PARTY HOS MIG!

God morgon måndag!
Just hemkommen från en härlig PW, bästa starten på morgonen.
Tisdagen den 21/10 klockan 19.00 skall jag ha ett Living and Room party här hemma. Söta Rosa kommer o presenterar den fina kollektionen o jag bjuder på god fika o massa tissel o glada skratt.
Vill ni komma?
Hör i så fall av er till mig på anna@annainreder.se, det är inga köptvång utan se det som en inspirerande kväll med trevliga människor. Kollektionen är stor och erbjudande är många o det har även en underbar julkollektion, så det är oftast svårt att inte shoppa?? Gillar eller behöver du inte inredning kanske smycken är ngt för dig? Men det valet är ju ditt...Fniss.
I dag är det en riktigt kontorsdag för mig, skall ta en liten paus o åka till Stadium, sonen har inga skor, alla är för små?? Hur mycket kan man växa  på så kort tid?? Sedan snabbt hem igen för mer planering och fortsätta beta av lite till på min lååånga todo-lista!
Ha en toppen start, anything could happen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: