tisdag 28 oktober 2014

LADDAT BATTERIERNA!


Hej alla!
Ledsen att ni inte har hört av mig innan men jag kände att jag behövde lite paus i paradiset. Barnen har lov o ville ge dem lite härlig mammatid o energi några dagar till o då finns det inget bättre ställe för oss än Brantevik. Där är nätet segt o vi passar på o göra annat utan att ständigt vara uppkopplade...nyttigt även för mig!
Medans barnen tog sovmorgon passade jag o Chippen på att gå en underbar promenad längs havet, finns ingen bättre början. Paradiset visade sig från en absolut fantastisk sida! Hoppas ni också har det underbart o njuter av varandra! Nu har vi just kommit hem, Ludvig skall till kusinerna, Julia på bio o Mats o jag skall ha en date på Bauhaus behöver fräscha upp lite kranar o blandare, sen brasa o nyinköpta ostar från Börje Olssons skafferi där vi åt lunch innan vi åkte hem.
Ha det fortsatt mysigt!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: