måndag 1 augusti 2016

18 ÅR AV KÄRLEK!

God morgon!
Tänk vad tiden går när man är lycklig...
...måndagen den 1 Augusti för 18 år sedan slog klockorna i kyrkan i Räng för dig o mig. Mats Du är min bästa vän som alltid finns där både när det är svåra stunder men även för en dans när favoritlåten spelas. Vi älskar att upptäcka nya platser tillsammans o du är alltid pigg på att ta en weekend med mig lite här o där. Nästa resa blir på söndag till Mallis o i september blir det Paris...vi har så mycket kvar att upptäcka.
Vår första stora resa tillsammans var till USA 1997... då jag skulle vara tärna till min aupairmamma Gail o hade Julia i magen...tänk vad vi var unga o söta då.
Att klä upp oss o gå på fest det gillar vi o att stänga festen med att vara sist  på dansgolvet har hänt en o en annan gång. Du är min o många andras Dancing King!
Med dig har jag oftast väldigt kul. Nu när vi börjar landa ordentligt, ser jag fram emot att upptäcka vår nya hemstad tillsamman med dig o vår familj.
Du är den bästa, roligaste, mest pedagogiska o kärleksfulla pappa man kan önska sig o tillsammans med dig är vi alla i familjen alltid trygga.
Våra barn börjar bli stora o det är en stor omställning för oss båda.
Första steget som föräldrar till snart bara vuxna barn tog vi i juni då du o jag fixade härlig studentfest för Julia om 3 år är det Ludvigs tur. Om 4 år blir jag 50 o om 5 är det din tur, innan dess firar vi 20 år som gifta...vi kommer alltid att hitta en anledning att fira, festa o njuta av livet tillsmans med när o kära. Så håll ut Mats livet med mig framöver kommer bara bli bättre.
Älskar dig!
Ha en underbar start på en ny spännande vecka. Efter morgonens konsultation o lunch drar vi ut på en lite tur mot Helsingborg o nya vackra ställen i kväll skall vi njuta av en god middag på Sillen o Makrillen...vill ni hänga med? Ni vet var jag finns!
Kram Anna

Inga kommentarer: