måndag 22 augusti 2016

HÖSTENS MÄSSOR.

God eftermiddag!
I morgon bär det av till Formex igen. Även detta året mixar jag nytta med nöje...skall jobba i Mailegs monter, äta o dricka gott med olika vänner o inredningstokiga, skapa nya kontakter...men mest fylla huvudet med nya idéer, trender, inspiration o färger.
Hoppas ni vill hänga med mig...ni vet var jag finns, Anna Inreder!


Sen är man hemma drygt en vecka o laddar om o packar om väskan för härliga, inspirerande dagar i Paris. Huvudmålet är inköp o inspiration på Maison Objet med Charlotta från Slättarpsgård. Vi är där 3 dagar tillsammans o sedan tar jag taxi ut till Julia i Versailles för några dagar...gud vad jag längatar! Ännu en underbar resa där jag kan mixa nytta med nöje, jag är såå tacksam o lycklig för mitt jobb.
Nedan ser du en sneakpeak från en av montrarna i Paris, skiljer sig "lite" ifrån Formex, så kul att få se båda!
Ha en härlig start på veckan o tack alla som visade intresse för mitt förra inlägg, det blir en inspirerande höst!
Ses i morgon på tåget, nu dags för packning. Även min garderob håller höstens underbara roströda färg mixat med blått.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: