fredag 19 augusti 2016

IKEA KATALOGEN O ÄNTLIGEN FREDAG...

... började min med en god kopp o paddan i sängen!
I dag sägs det att Ikeakatalogen skall delas ut men jag kunde inte vänta, tvungen att kolla in katalogen digitalt redan nu.
Ikea är Ikea o det finns mycket nytt snyggt o praktiskt som vanligt, men mest glad blev jag för de snygga inredningsdetaljerna som de verkligen har fått till. Glasföremål för att belysa de vackra, personliga favoriterna.
Vackert glasskrin för reseminnen, smycken eller gamla kärleksbrev kanske...fniss!
 Nu dags för lite jobb vid datorn o frukost, sedan skall jag unna mig lite egentid hos frisören...man vill ju vara fin till Formex o höstens andra mässor. I kväll skall jag testa denna pastan...visst låter det gott! Skall toppa min med en god bit Chevré o ett glass rött.
Ha en underbar fredag o helg!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: