måndag 29 augusti 2016

COLE AND SON...

Jbxrtnzsuv2tm0g6prra
...tapetkollektionen Mariinsky Damask!
Vet inte men jag har inbillat mig att det är lite åt detta hållet som inspirationen kommer att se ut i Paris...vi får väl se.
Föll pladask när jag fick pressmeddelandet, galet mycket färg men så vackert. Deras tankar o idéer såg ut så här:

"Mariinsky Damask är en spännande och nyskapande tolkning av historiska mönster och en hyllning till teaterns, operans och balettens värld. Med utgångspunkt i en mängd damaskmönster har Cole and Son tagit fram en dekorativ kollektion många fantastiska mönster som var och en med sina klassiska detaljer, överdådiga färgsättning och eleganta proportioner hyllar firade stjärnor och berömda scener världen över."
Mönstrade tapeter brukar inte vara min grej, men när man balandar upp det med vackra o personliga ting o våga som Cole and  Son har gjort så blir det underbart.
 
Zmjpdatr0scpmf3wlfuf


Ton i ton med de andra inredningsdetaljerna är också helt underbart. Att bryta av färgen med metaller, glas/speglar o vita detaljer.
Btjoj89zp0byehz8lfn9

Kolla här för fler magiska mönster!
Xj6lmy3zvighomgpnero

Detta hav av blå blommor vill jag ge till världens bästa mamma som fyller år i dag, i kväll skall vi fira med hela familjen!
Ha en underbar dag amma o alla ni andra.
Stor kram Anna
Jlzymycce4jj7osfit5x
 

Inga kommentarer: