lördag 27 augusti 2016

BÖCKER PÅ RAD...

 ...i vår dröm!
Nu sitter jag på tåget hem från Formex. Vilka härliga dagar det har varit...men nu längtar jag hem o ännu mer när jag ser dessa bilder från vår dröm. Dags att ladda om o samla energi för nästa söndag bär det av till Maison Object i Paris.
Här skall jag sätta mig så fort jag kommer hem, lägga upp fötterna...sätta på någon härlig musik o be om ett stort glas vin.
Hyllan köpte jag när MIO hade sin rea, visst smälter den fint in i väggen, inte lätt att hitta någon bra o smal förvaring. Jag köpte min Living vägghylla för 399kr, finns kvar för 499kr
Äntligen hitta jag ett bra ställe för tidningar o böcker o sen ger den lite bibliotekskänsla till vår mysiga sitt del, här njuter vi ofta med en bok, tidning o något gott i glaset-
Kronan på verket är verkligen denna underbara guldiga kanin från Slättarpsgård, som är en sparbössa. Finns även i svart o även en kaxig apa. Här samlar vi guldtior till kommande långresa! Nu dags för ännu ett avsnitt av American på Netflix...håll utkik snart kommer mina hiss o diss o fulla uppdatering från Formex. Kan ni inte vänta finns det massa bilder här.
Ha en fortsatt underbar lördag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: