onsdag 3 augusti 2016

KÖKSLAMPA....


...o tapet med fåglar.
 God morgon...solen är tillbaka o jag njuter av en god kopp på balkongen. Nu skall vi börja ta tag i vårt kök. Stommen är bra men det behövs mer kärlek o ombonad, känns för opersonligt för mig. Så nu är det dag för lite piff...vad tror ni?
Så här såg det ut när vi tog över lägenheten:
Alla handtag skall bytas ut o skivan skall slipas för att försöka få bort lite av det röda i trät. Några tips?

I detta hörn har vi kyl o frys o mitt på golvet en köksö med massa förvaring.
Vill ha en pendel men som inte stör ögat i om med att jag ofta sitter o jobbar vid denna köksö. Älskar transperanta lampor men de är jobbiga för ögat tycker jag. Denna lampa-STÅL är lite funkis men samtidigt modern med sin förgyllda metall. Ni finner den hos ELLOS o massa annat, just nu stor rea. Så passa på!
Visst är det läcker, tror ni det blir för mycket med denna underbara tapet på en vägg, EUGEN GRÅ från Sandbergstapeter. Älskat denna tapet från första stund o jag tror att den kommer binda ihop hela köket med resten av lägenheten. Älskar fåglarna o den underbara färgmixen.
Nu dags för spännande möte med Slättarpsgård o en ny inspirerande kanske blivande samarbetspartner...håll tummarna!
Ha det bäst!
Stor kram Anna


 

Inga kommentarer: