fredag 24 april 2015

LITEN SÖT LYKTA...LJUVLIGT LJUS!






GOD MORGON FREDAG!
Tänk vad en lite söt lykta kan göra i ett träd, på en dörr, hägnade från taket... eller som en liten vas eller lykta på ett bord. Ljuset o inspirationen gör verkligen att jag längtar tills jag kan sitts ute under lyktans sken o sippa lite rosé.
Som ni vet är jag mitt uppe i att planera en ny lounge hörna, men parallellt planerar jag också för söndagens inspirations föreläsningen "Vår känslor på Lorensdal". Tur att man kan hitta inspiration o glädje både till jobb o privat samtidigt. Nu en härlig PW o lite fredags bestyr...sen i kväll väntar en härlig Thailändskafton med goda vänner o massa glada skratt...bästa sättet att börja en helg!
Ha det bäst!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Den där Marie sa...

Härliga bilder!
Så enkelt och mysigt :) Det behöver inte vara mer än så!

Kram Jonna