torsdag 16 april 2015

MITT HUVUD ÄR FULLT AV...

 Hitta tyg o fixa omklädnad av gamla o beställa nya möbler.
Skapa värme, balans o solskydd med  olika textiler o gardiner
 Fixa till hörnet/platsen för avkoppling o en stund för en själv...detta borde alla ha i sitt hem.
 Hänga tavlor o våga mixa stilar, färger o mönster!
 Hitta kundens stil, den finns ofta där men är inte alltid självklar.
Planera ytorna/layout, hitta detaljerna o skapa socialt kök...  nu förstår ni kanske att det snurrar...
...men jag är så tacksam att jag får chansen att hjälpa så många nya kunder o härliga människor. Det är inte bara jag som lär o inspirerar er utan...jag lär mig något nytt varje dag o det är en del av livet enligt mig, vi är aldrig fullärda! Eller?
Nu skall jag skissas, beställa o skicka moodboard o offerter, tur att jag har kontorsdag på bästa Slättarpsgård...skall unna mig en latte o ngt gått...behövs lite energi!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: