fredag 17 april 2015

LET´S GO ALL OUT!

God morgon!
Fredagskänslan sprider sig i huset o snart är det dags för en härlig PW.
Duktiga Sarah Widman har tillsammans med Cuprinol o dess kulörer gjort ett mycket inspirerande o bra samarbete som de kallar LET´S GO ALL OUT-2015!

Så fort detta objekt är sålt, skall jag äntligen få ta hem mina fina rottingmöbler...som jag fick av ägarna. Då skall här skapas ännu en mysig sittplats/ grupp i trädgården, men först måste möblerna målas! Lovar att visa bilder så fort allt är på plats!
Än bättre inspiration än denna kan man inte önska sig, tack Sarah!
Tänk att ta ut favoriter möbler o genom att måla dem så kan de stå ute utan problem. Det kallar jag hållbar återanvändning, ta ut gamla slagbordet, Lilla Åland eller sjuan stolarna, måla dem o använd dem året om.
Gör det även hållbart o  roligare för barnen... skapa en kiosk/affär eller saft stånd utan ett enda spik!


Nu dags att kicka igång denna helgen på bästa sätt med en PW o min nya bästa vän Stotytel...just nu är det 2.a boken av 50 shades of Grey.
I morgon blir det en blandning av macarons o bubbel hela dagen o kvällen, hoppas vi ses då med! 
Ha det bäst o njut av solen!
Kram Anna

Inga kommentarer: