onsdag 15 april 2015

TVÅ BLIR TRE!





God morgon!
Nej vi skall inte ha barn...fniss! Utan jag har köpt en ljusstake till, för att få en bättre balans i  min samling av underbara gjutjärnstakar. Denna stod o kallade efter mig på Zetas- underbara handelsträdgård som vi besökte på vägen hem från Stockholm i måndags. Vilket ställe! Om jag blev imponerad nu, så kan man tänka sig hur vackert det måste vara när allt är grönt o blommar. Förstår att stockholmarna o alla andra vallfärdas hit för att njuta, inspireras o köpa fantastiska växtexemplar...vilka blommor, träd o perenner!
Butiken gav också ha begär, ville ha allt o lite kom med hem!
Mixen mellan grönt, glas, trä, rostiga trädgårds detaljer, svarta möbler o lite antika fynd var magisk! Fick också massa bra tips o idéer på  hur man kan göra en liten terrass eller balkong avkopplande, vacker o praktisk i "vår" kommande lägenhet.
Avslutade besöket med lite sol, kärlek o supergott kaffe!
Detta blir absolut inte sista gången vi åker hit, det kan jag lova.
Nu snart möte med Petra ang. inspirationsföreläsningen den 26/4, finns fortfarande platser kvar! sen väntar konsultation, sommardäcken skall på o mejlboxen behöver lite kärlek!
Hoppas vi ses den 26/4!
Njut av dagen!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Finaste mattan sa...

Tack, det ska vi, himlen är liiite blå... : )