tisdag 21 april 2015

PLANERAR NY LOUNGE O...

 

...ROSÈ HÖRNA!
Nu är hela rottingmöblemanget äntligen hemma o mitt huvud snurrar av idéer.
Nu skall här skapas ännu ett mysigt rum i vår trädgård, vi tänker placera det där kvällssolens sista strålar alltid kommer.
Så glad att jag frågade ägarna vad som skulle hända med alla möblerna o speciellt detta rottingmöblemang...tänk om det hade legat på soptippen nu?
Nu skall jag hitta/ köpa bord, dynor, kuddar o lite extra piff...lovar att visa så fort det är färdigt!
Lyxigt att både nu ha en morgon/förmiddags o  nu också en eftermiddag/kvälls hörna. Mitt tips till er, skapa rum i trädgården efter solen så kan ni njuta hela dagen!
Nu kör jag så det ryker fram till lunch, sen PW i solen o en eftermiddag med bokföring o deklaration??
Ha det bäst o njut!
Kram Anna
Inspirationsbilder från Pinterest.
 

3 kommentarer:

e sa...

Vilken härlig inspiration...=)
Planerar en köksträdgård, så det kliar ju i fingrarna nu :)
Ha en toppdag!
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Klickade för tidigt...

Anna Inreder sa...

Vad kul, hoppas det färdiga resultatet också kan ge mer inspiration, lycka till!
Kram Anna